«عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی
سرخط خبرها

«جسیکا چستین» رئیس هیات داوران جشنواره فیلم مراکش شد

  • کد خبر: ۱۸۸۰۸۲
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
«جسیکا چستین» رئیس هیات داوران جشنواره فیلم مراکش شد
جسیکا چستین قرار است ریاست هیات داوران جشنواره فیلم مراکش ۲۰۲۳ را بر عهده بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جشنواره فیلم مراکش که هزاران شغل ایجاد می‌کند و مایه افتخار مردم مراکش است، با وجود زلزله‌ای که ماه پیش این کشور را لرزاند، برگزار می‌شود.

بیستمین دوره این جشنواره با حضور همه چهره‌های درجه یک سینمای جهان که قرار بود در آن حضور یابند، شکل می‌گیرد.

این جشنواره که یک رویداد فرهنگی مهم در مراکش است، یکی از معدود جشنواره‌های بین‌المللی در این مقیاس محسوب می‌شود که با برگزاری نمایش‌ها و مسترکلاس رایگان برای عموم مردم همراه است.

جسیکا چستین که برای فیلم «خاطره» ساخته میشل فرانکو در جشنواره فیلم ونیز حضور یافت، از انجمن اعتصابی بازیگران آمریکا، مجوز حضور خود را دریافت کرده بود و با لباسی با آرم اعتصاب در برابر عکاسان حاضر شد.

سال پیش پائولو سورنتینو ریاست هیات داوران بخش رقابتی این جشنواره را بر عهده داشت. در این بخش ۱۴ فیلم اول یا دوم کارگردان‌ها با هم رقابت می‌کنند.

چستین با یادآوری اینکه آخرین بار سال ۲۰۱۱ در این جشنواره حضور داشت، حضورش به عنوان رئیس بخش رقابتی را مایه افتخار خود خواند.

این بازیگر با بازی در فیلم «چشمان تامی فی» برنده اسکار بهترین بازیگر زن شده و از طریق کمپانی تولید فیلم خود در حال حاضر در حال ساخت مجموعه اقتباسی از ۲ رمان «او و او» اثر آلیس فینی و «مدرسه برای مادران خوب» اثر جسامین چان است.

پیش از این گفته شده بود امسال مارتین اسکورسیزی هم به عنوان حامی رسمی کارگاه‌های آموزشی اطلس که با هدف تقویت و حمایت از نسل جدید فیلمسازان مراکشی، عرب و آفریقایی انجام می‌شود در جشنواره حضور خواهد داشت. این کارگردان از اعضای ثابت جشنواره مراکش است و سال ۲۰۱۳ رئیس داوران بود و سال ۲۰۱۸ نیز رویداد ویژه‌ای در تجلیل از رابرت دنیرو را مدیریت کرد.

بیستمین دوره جشنواره فیلم مراکش از ۲۴ نوامبر تا ۲ دسامبر (۳ تا ۱۱ آذر) برگزار می‌شود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->